Khamis, 5 Februari 2009

MACAM MANA NAK BUAT NI............




Rasanya dah lama tak ONLINE. alhamdulilah sekarang dah dapat 7 kes. enam daripadanya 1800 a.p.i dan satu 1200 a.p.i

buat masa ini, aku down saangat sebab tak ada kes minggu ni. tension sangat. fulus dah kurang, sales takde. macam macam perasaan negatif. kalu tak mengenangkan liabiliti yang aku tanggung, rasanya dah resign dah. tapi alhamdulilah, alasan ini menjadikan aku terus bertahan. bagus juga kan?

punca...
kurang aktiviti.
nak buat macam mana, masih separuh masa.

tapi itu bukan alasan. Aku mesti buat. ramai orang yang berharap kepadaku. Isteriku, orang tuaku, keluargaku.
Niatku satu, untuk mensejahterakan keluargaku..
Ya Allah, aku mohon bantuan daripadaMu..tujukkanlah jalan keluar didalam kepayahan ini....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan